joi, 7 martie 2013

ROMÂNIA în stand-by la bariera Schengen

Intrarea în Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români
UNTRR atrage atenţia autorităţilor române şi europene că aderarea la spaţiul Schengen este o necesitate pentru transportatorii rutieri români, contribuind la eliminarea corupţiei şi la fluidizarea traficului de frontieră
WWW.EUROVALCEA.RO
NU in UE   Dacă astăzi am fi în Schengen ar dispărea focarele de mică corupţie, ar fi eliminate pretextele de supunere la control şi amendare a transportatorilor români. Amintim că timpii de conducere şi de odihnă ai şoferilor profesionişti sunt strict reglementaţi în Uniunea Europeană, iar depăşirea acestor timpi de conducere de către şoferii profesionişti români, din cauza timpilor de aşteptare în coadă la trecerea frontierei, este sancţionată de ofiţerii de control unguri - legal sau abuziv, cu până la de 4 ori valoarea uneori.
   Ar fi eliminate abuzurile din frontieră la cântărire – fiind cea mai bună masură de protecţie a transportatorilor români împotriva Şpăgilor colectate în urma controalelor la cântar, taxe de drumuri şi ar fi eliminate abuzurile şi timpii nejustificaţi de aşteptare la control paşapoarte pentru autocare, oferind turiştilor europeni un tratament civilizat. Rezultatul direct al eliminării controalelor de frontiera cu Statele Membre UE vecine României, ca şi al eliminării focarelor de corupţie este o creştere a fluidităţii traficului trans-frontalier, cu numeroase beneficii atât pentru transportatorii rutieri români, cât şi pentru UE:
· timp redus de staţionare a transportatorilor români în frontieră
· reducerea costurilor  ca urmare a eliminării controlului aplicând diftongul – ”timpul costă bani”,
· armonizarea şi ridicarea nivelului de trai în România, în contextul în care forţa de muncă ieftină este una din problemele legate de neintrarea în spaţiul Schengen
· aplicarea principiilor fundamentale privind libera circulaţie a mărfurilor, capitalurilor şi a persoanelor în UE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu