marți, 12 martie 2013

Varujan Vosganiana fost prezent la Conferinţa „Rulmenţi Bârlad - 60 de ani de tradiţie şi performanţ

Ministrul Economiei, Varujan Vosganian, a declarat marţi, 12 martie 2013, la Conferinţa „Rulmenţi Bârlad – 60 de ani de tradiţie şi performanţă în România”, că susţine necondiţionat industria producătoare de rulmenţi din România
WWW.EUROVALCEA.RO
rulmentu barlad   „Să nu avem nicio stânjeneală să ajutăm transparent interesele oricărei companii româneşti. Aveţi susţinerea mea totală pentru sectorul de rulmenţi, pe care îl consider exemplar din multe puncte de vedere, pentru că este integral privat, pentru că în diverse colţuri ale ţării a păstrat locuri de muncă şi că a reuşit să fie prezent în peste 90 de ţări, pentru cum îşi îndeplineşte obligaţiile faţă de statul român”, a afirmat ministrul Vosganian, la Conferinţa organizată de URB Group, proprietarul Fabricii de Rulmenţi Bârlad.
   „Am fost acuzat că în discuţiile cu Mechel m-am aservit capitalului rus. Vreau să spun că în ultimele două săptămâni m-am aservit capitalului american, belgian, francez, polonez, ucrainean. Azi, cu mare bucurie mă aservesc capitalului turcesc. Pentru mine, cu o firmă înscrisă în România, indiferent de provenienţa capitalului, face parte din marea familie a naţiunii române şi pentru mine trebuie să fie un titlu de mândrie, să apere industria românească, să apere mediul de afaceri românesc. Pentru cei care au considerat că este excesiv să ajuţi public o firma românească, să participi la întâlniri cu oficiali care au întotdeauna o listă cu companii ale căror solicitări le prezintă în mod expres, să le prezentam deschis, transparent, interesele industriei româneşti, eu asum azi susţinerea totală pentru sectorul de producţie al rulmenţilor din România”, a mai spus Varujan Vosganian.

citeşte TOT articolul - CLICK aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu